Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vznikající florbalové akademie
Fiala, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku marketingové strategie a její tvorby pro vznikající Florbalovou akademii. Základem pro tvorbu marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace zvolených metod primárního výzkumu a analýz mikroprostředí, makroprostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného vstupu a působení Florbalové akademie na trhu.
Vytvoření agentury pro rozvoj profesionálního tenisu v České republice
Valigura, Radim ; Tieber, Michael (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit firmu (agenturu), jejíž hlavní činností je pomáhat českým profesionálním tenistům na přední příčky světového žebříčku, a to jak na bázi technické, kondiční a dynamicko-mentální přípravy, tak i na poli manažerské činnosti (marketingová činnost v reklamě, získávání sponzorů, komunikace s médii).
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Cupalová, Nicol ; Smolka, Ondřej (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní akci GALA DANCE STARLET 2014. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou akci pro využití na následné návrhy vlastních inovací s výsledky ankety.
Návrh komunikačního mixu univerzitního hokejového klubu
Vojáček, Filip ; Rucki, Kristýna (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce jsou návrhy na zlepšení komunikačního mixu univerzitního hokejového klubu Cavaliers Brno na základě analýzy a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu organizace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí. Druhá část práce je zaměřena na charakteristiku organizace, SWOT analýzu, marketingový mix a hlavně na současný komunikační mix společnosti, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení současné situace.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní organizace
Šášková, Simona ; Hniličková, Barbora (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní organizaci TANEČNÍ STUDIO B-FRESH. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou organizaci a společně s výsledky ankety ji využiji k vlastním návrhům inovací.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Zezula, Vojtěch ; Doležal, Tomáš (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh modernizace marketingové strategie, která je tvořena za pomocí dat získaných z předešlého ročníku Moravské ligy Taekwon-Do ITF. Úvodní část práce obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná ke zpracování praktické části. Objasňuje terminologii marketingu, marketingové strategie. Praktická část je následně tvořena analýzou předchozího ročníku, přičemž výsledky slouží jako podklady pro samotnou inovaci marketingové strategie.
Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Adamík, Karel ; Adamík, Karel (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.
Využitie modernej marketingovej komunikácie v Slovenskej nohejbalovej asociácii
Varga, Adam
Varga, A. Moderní marketingová komunikace ve Slovenské nohejbalové asociaci. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se věnuje efektivnějšímu využití marketingové komunikace v Slovenské nohejbalové asociaci. Práce pomocí výsledků z dotazníkového šetření popisuje preferované marketingové nástroje od respondentů, také zjišťuje zda respondenti sledují sociální sítě Slovenské nohejbalové asociace, kolik průměrně respondenti tráví času na sociálních sítích a jejich demografické údaje. Cílem práce je identifikovat vhodné nástroje marketingové komunikace k budování značky a zvýšení povědomí o nohejbalu a Slovenské nohejbalové asociaci na Slovensku. Pomocí výsledků dotazníkového šetření a sekundárních dat byly vytvořeny cílové skupiny persona sledujícího a persona nesledujícího uživatele sociálních sítí Slovenské nohejbalové asociace, pro které byla navržena vhodná zlepšení marketingové komunikace.
Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022
Kohout, Jakub ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Má bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022" za pomocí dostupných dat zkoumá komplexní marketingovou komunikaci Českého olympijského týmu. V práci nejdříve popisuji teoretické základy oboru marketingu a sportovního marketingu, následně představuji problematiku marketingové komunikace v rámci olympijských her. V praktické části za pomocí polostrukturovaných rozhovorů s členy marketingového týmu Českého olympijského týmu a SWOT analýzy vyvozuji závěry a nabízím doporučení pro další strategii marketingové komunikace Českého olympijského týmu. Práce podrobně zkoumá všechny marketingové nástroje a kanály Českého olympijského týmu.
Využití nástrojů marketingové komunikace pro podporu rozvoje a financování sportovního oddílu
Štumbauerová, Tereza
Bakalářská práce se zabývá navržením vhodné marketingové komunikační strategie pro sportovní oddíl ultralehkého létání. Práce je rozdělena do tří částí, literární rešerše, analytická část a návrhová část. Literární rešerše obsahuje teorii vztahující se k dané problematice. V analytické části je stručně představen sportovní oddíl a jeho dosavadní marketingová komunikace. Dále byla zpracována situační analýza a na jejím základě navržena a doporučena marketingová komunikační strategie pro podporu rozvoje a financování sportovního oddílu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.